Verzenden

 

Alle bestellingen in onze webwinkel worden veilig en betrouwbaar via PostNL verzonden. Elke zending krijgt een unieke streepjescode, zodat het pakket eenvoudig te traceren is in het geval van een probleem.

Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling, mits op voorraad, zo snel mogelijk verzonden. Indien een artikel niet leverbaar is, nemen wij contact met u op. U kunt er dan voor kiezen om de bestelling te annuleren. Heeft u al betaald? Dan storten wij het bedrag binnen enkele dagen terug op uw rekening.

Het Theelepeltje streeft naar een levertermijn van 3 werkdagen na ontvangst van de betaling. Wij hanteren echter een maximale levertermijn van 30 dagen. Mocht uw bestelling om welke reden dan ook niet binnen deze termijn geleverd worden, dan heeft u het recht om de koopovereenkomst te ontbinden.

De klant betaalt een bijdrage in de verzendkosten. Deze kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen in de webwinkel.

Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,-

Verzendkosten binnen Nederland:

  • Postzegel: € 1,31 (tot 20 gram)
  • Brievenbuspakket/Pakketten: vanaf € 6,95 (max. 10 kg)

Afhalen

 

Woont u in de buurt? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen. Zo bespaart u op de verzendkosten!

Selecteer tijdens het afronden van uw bestelling de optie "Afhalen". U ontvangt van ons een e-mail zodra uw bestelling klaarstaat om opgehaald te worden.

 

Ons afhaaladres:

Enghweg 5
4284 EM Rijswijk (N.B.)

 

Retourneren

 

Retourneren
Bij Het Theelepeltje heeft u na ontvangst van uw product 14 kalenderdagen om het zonder opgave van reden te retourneren of te ruilen. Let op: thee en andere levensmiddelen kunnen, vanwege voedselveiligheid, helaas niet worden geretourneerd.

Wilt u een product retourneren? Meld dit binnen 14 kalenderdagen schriftelijk aan via ons retourformulier of stuur een e-mail naar info@hettheelepeltje.nl. Download het retourformulier, vul het volledig in, en voeg het bij uw retourzending. Zorg ervoor dat het product wordt teruggestuurd in de originele, complete en onbeschadigde verpakking. Alleen onbeschadigde, complete en ongebruikte artikelen komen in aanmerking voor vergoeding. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.

Is uw retour in goede orde ontvangen en reeds betaald? Dan storten wij het volledige orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst terug. Zo zorgen we ervoor dat het proces snel en soepel verloopt.

 

Heeft u een klacht of wilt u iets retourneren? Neem altijd eerst contact met ons op voordat u een verdere stap onderneemt. Samen zoeken we graag naar de beste oplossing voor alle partijen. We willen er alles aan doen om u weer als tevreden klant terug te zien!


Voor meer informatie kunt u ook onze 'Algemene Voorwaarden' raadplegen. Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op via info@hettheelepeltje.nl. We helpen u graag verder!