FAQ - Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze service. Van bestelproces tot verzendkosten en betaalopties, wij staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen met uw bestelling.

Bestellen?

Ontdek hoe eenvoudig het is om onze heerlijke thee te bestellen en geniet binnenkort van een heerlijk kopje.

  1. Voeg de producten die je graag wilt bestellen toe aan je winkelwagentje
  2. Klik op het winkelwagen-icoon en klik vervolgens op 'verder naar bestellen'
  3. Kies voor 'Doorgaan zonder account', 'Account aanmaken' of 'Inloggen'
  4. Vul je gegevens in
  5. Kies je favoriete betaalwijze
  6. Je komt nu op de pagina 'Bevestiging'. Controleer je gegevens of alles klopt, klik op 'Koop nu' en rond de betaling af

Veel plezier met je leuke bestelling!

Kan ik mijn bestelling als cadeau naar een ontvanger laten sturen?

Uiteraard! Alle producten op hettheelepeltje.nl zijn perfect als cadeau. We zorgen ervoor dat elk product met zorg wordt verpakt en rechtstreeks naar de ontvanger wordt verzonden. Wist je dat je bij elke bestelling een persoonlijke wenskaart kunt toevoegen? Zo bieden we een complete cadeau-service in één!

Bestellen buiten Nederland?

Woon je buiten Nederland en wil je graag een bestelling plaatsen? Dat is zeker mogelijk! Neem gerust contact met me op, dan bespreken we samen de mogelijkheden, levertijden en bijbehorende kosten.

Kan ik een bestelling annuleren?

Zodra je bestelling geplaatst en betaald is kun je deze niet meer annuleren of wijzigen. Neem bij vragen even contact met me op.

Kan ik een bestelling retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop? Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Neem even contact met mij op en dan bespreken we samen de mogelijkheden. Let wel op: geopende thee verpakkingen kunnen nooit geretourneerd worden in verband met gezondheidsredenen. om een tekst te typen.

Levertijd?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestellingen worden uiterlijk binnen 3 werkdagen verstuurd, meestal levert PostNL het pakket de volgende werkdag bij jou thuis of op het gewenste afhaalpunt.

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je aan het einde van de dag een e-mail met track en trace code zodat je het pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

 

Woont u in de buurt? Dan kunt u ervoor kiezen om uw bestelling bij ons af te halen. Zo bespaart u op de verzendkosten!

Selecteer tijdens het afronden van uw bestelling de optie "Afhalen". U ontvangt van ons een e-mail zodra uw bestelling klaarstaat om opgehaald te worden.

Ons afhaaladres:

Enghweg 5
4284 EM Rijswijk (N.B.)

Verzendkosten?

De klant betaalt een bijdrage in de verzendkosten. Deze kosten worden duidelijk vermeld tijdens het afrekenen in de webwinkel.

Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,-

Verzendkosten binnen Nederland:

  • Postzegel: € 1,31 (tot 20 gram)
  • Brievenbuspakket/Pakketten: vanaf € 6,95 (max. 10 kg)

Waarom is er geen gratis verzending?

We hebben er bewust voor gekozen om de prijzen van onze artikelen laag te houden. Daardoor kunnen we verzending helaas niet gratis aanbieden.
De verzendkosten bestaan namelijk niet alleen uit het pakketlabel, maar ook uit verpakkingsmaterialen zoals dozen, tape, vulmateriaal of bubbelfolie om kwetsbare artikelen optimaal te beschermen, zakjes, verzendlabels en zelfs de brandstof om alle bestellingen naar het postkantoor te brengen. 

Betaalopties?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, Creditcard, Mastercard en Visa, betalen bij afhalen.

Wat als een product niet beschikbaar is?

Indien een artikel is uitverkocht, kun je je e-mailadres achterlaten op de artikelpagina van het betreffende artikel om een melding te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad i.

Is er een fysieke winkel?

U bent van harte welkom om op afspraak bij mij thuis te komen winkelen.

Hoe kan ik contact opnemen?

U bent van harte welkom om op afspraak bij mij thuis te komen winkelen.

Ervaringen delen, ideeën of samenwerken?

Heb je vragen waarvan je het antwoord hierboven niet terugvindt? Wil je graag jouw thee ervaring delen? Of heb je ideeën over nieuwe producten of ben je benieuwd naar samenwerkingsmogelijkheden? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via telefoon of e-mail.